System poczty pracowniczej i studenckiej

Home / Aktualności / System poczty pracowniczej i studenckiej
System poczty pracowniczej i studenckiej

System poczty pracowniczej i studenckiej

Z dniem 5.03.2018 r. zostanie wprowadzony obieg korespondencji mailowej w sprawach zawiązanych z wszelką działalnością Wrocławskiej Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej wyłącznie za pomocą uczelnianej poczty elektronicznej, za pośrednictwem domeny @horyzont.eu (Aktualizacja: @atins.pl).


Oznacza to, że z tym dniem wszelka korespondencja mailowa prowadzona z i pomiędzy pracownikami Uczelni oraz wykładowcami może być prowadzona jedynie za pośrednictwem przypisanego adresu mailowego.

W związku z powyższym informujemy, iż od dnia 02.11.2017 r zostanie uruchomiona poczta uczelniana i od tego czasu do dnia 4.03.2018 r. zostaje wprowadzony okres przejściowy dla możliwości testowania poczty uczelnianej do czasu jej ostatecznego wprowadzenia czyli do dnia 5.03.2018 r.

Każdemu studentowi zostało utworzone konto pocztowe, wg zasady prefiks „s”, numer indeksu, domena, czyli sNrIndeksu@@horyzont.eu (Aktualizacja: @atins.pl) (np . s5124@@horyzont.eu (Aktualizacja: @atins.pl)).
Każdemu pracownikowi zostało utworzone konto pocztowe wg zasady pierwsza litera imienia, nazwisko, domena (np. dla Jana Kowalskiego: jkowalski@@horyzont.eu (Aktualizacja: @atins.pl)).

Dane dostępowe (login i hasło) studenci starszych semestrów otrzymali już wcześniej, studenci I semestrów z tegorocznego naboru proszeni są o zgłaszanie się do dziekanatu celem uzyskania takich danych.
Wykładowcy, którzy nie mają utworzonego konta pocztowego proszeni są o kontakt z administratorem pod adresem admin@atins.pl

W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem poczty oraz jej użytkowaniem również prosimy o kontakt pod powyższym adresem.

Wszyscy użytkownicy muszą zapoznać się z regulaminem poczty:
Regulamin poczty pracowniczej
Regulamin poczty studenckiej

W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem poczty oraz jej użytkowaniem prosimy o kontakt e-mail z administratorem na adres: admin@atins.pl podając adres poczty, której problem dotyczy.

Konfiguracja programu pocztowego:
poczta przychodząca POP3:
poczta.atins.pl port:995
SSL/TLS normalne hasło
poczta wychodząca SMTP:
poczta.atins.pl port:587
STARTTLS normalne hasło

Polecamy użycie sprawdzonego programu Thunderbird, który sam automatycznie pobiera sobie niezbędne ustawienia.

Skip to content